disable right click

like comel

moving tab

Saturday, July 23, 2011

cer Teray cer teray..


Saya pemalas!~ malas bangun.. malas buat kerja.. malas berjalan.. kalu bley  nk baring smbil kuak rentang je.. +_+ ibarat dunia nie aku yang punye.. haha..  tp nape baru2 nie je aku malas tahap badak sembu nie? Haiikk!~  mungkin disebabkan pertambahan berat badan dengan  jayanya  menjadikan aku semakin malas?? Mungkin..  mungkin.. ade kebenaranya… 



Wajah Masih Mengambarkan Keceriaan..


Tapi aku ada gak search dalam tenat  (konon je) ape yang meyebabkan kite berase lemah dan tidak bermaya adakalanya bdan berase kurang selesa.. puan tuan abg kakak adik sekalian.. ini adalah disebabkan toksin bkn thaksin shinawatra y suke rasuah2 tu ye.. tapi ini TOKSIN yang berada dalam badan anda !~ oh OMG!~


TOKSIN!~
Kau sering kali tersedah kepada Toksin! Kat mana saja ko berada setiap hari! Ini kerana toksin tu ade dimana mana.. kau lari la kemana pon.. sama je.. wat penat badan je.. sebabnya toksin terdapat dalam udara yang kau sedut! Air y kau minum! Makanan y Kau makan! Hah? Mane mau larik?? Akhirnya toksin2 itu singgah dimerata tempat dan mula larh menghasilka tisu-tisu lemak seperti selulit dll.

Tapi.. tapi.. setiap pemasalahan itu pasti ade jalan pulihnya.. dan aku da temui jalan itu..!~JUVANEX! Yeaahhh!~


Hanya dalam Masa 7 Hari Sahaja..


Program 7 hari JUVANEX?
Program 7 hari juvanex adalah program pembersihan dan pemulihan yang lengkap, dirumus khas untuk membersih dan meremajakan badan anda dalam tempih 7 hari sahaja..

Mudah : Hanya 7 hari untuk melengkapkan Program!
Efektif : Diformulasi dengan Total-Cleanze untuk membantu menyingkirkan toksin daripada usus disamping memberikan sokongan kepada fungsi system pencernaan dan hati yag lebih sihat.


U  all kalu nk tau lebih lanjut bley  klik kat sini .. dan kalu da rase badan tu berat n kurang selesa bley la try produk nie.. mane la tau bley mengurangkan masalah yang korang hadapi tu..



No comments :

Post a Comment