disable right click

like comel

moving tab

Saturday, December 28, 2013

Scrub Badan~

Kini mempersembahkan -- Scrub badan bajet... !! tak perlu ke spa untuk dapat kan kulit yang bersih.. Kat rumah pon kita boleh buat sendiri.. Scrub sangat penting bukan saja untuk muka. Tp badan juga.. Fungsi scrub adalah untuk menghilangkan sel sel kulit mati, butiran butiran kecil yang terkandung dalam scrub juga bertindak membersihkan daki daki yang ada pada kulit... ( cewwwaahhh mcm mak joyah promot jamu dah aku rasa)

Scrub bajet Puteri Binari


Ini la kerjaan aku di hujung minggu.. Seminggu sekali scrub 1 badan.. Plg baik 2x seminggu.. Tapi aku malas.. Jadi seminggu sekali tu pon dah kira bagus dari tak buat langsung..=.=" ..


Setiap pagi ahad aku dah buking awal2 toilet.. Dan akulah org yang catat rekod plg terlama sekali dlm toilet.. Dok mengental satu badan sambil nyanyi2.. Ohh ya! Scrub ni ada teknik urutan tersendiri ya, bukan kita boleh main suka hati je nak menyental .. Bila teknik mengosok salah kita tidak akan dapat kulit yang kenyal dan tegang malahan semakin kendur..




Kulit cantik like a baby ~ *tanpa motif


Teknik urutan yang betul semasa proses scrub dilakukan adalah pergerakan dari atas kebawah mengikut pusingan jam dan lakukan dengan lembut tidak perlu menekan apabila menyental badan.. Dan hasilnya kita boleh lihat selepas mencuci..

  
Hmmmmm.. Dengan bau aroma bunga rose yang membuatkan kita tenang dan terasa nk mencium berkali kali je kulit tangan ni.. Sungguh menyenangkan.. Sungguh mengharumkan.. Terdapat pelbagai perisa bau yang ada dipasaran.. Boleh cuba tidak perlu lg ke spa.. Jimat duit dan masa anda. . Yeaahh!







No comments :

Post a Comment