disable right click

like comel

moving tab

Tuesday, December 31, 2013

Hi 2014



Haii 2014!!
Tlg jadi tahun yang baik dari tahun tahun sebelumnya ya!!


Aku mengharapkan tahun 2014 adalah tahun keamanan, ketenteraman, kegembiraan dan tahun yang penuh kebahagiaan .. !!

Wahai 2014.. Start dari hari ini.. Aku nk jadi bff kau la.. Aku nk baik2 dengan kau dengan harapan, Tahun 2014  akan  memberi lebih makna bg aku dari tahun yang sudah..

  

Aku harap...
- cuba terpaling baik menjadi anak, adik dan kakak 
- lebih matang
- bersopan santun
- jadi penyayang
- elak ego
- lebih matang
- kurang merunggut
- kurang merajuk
- kurang marah2
*semua sifat & perangai buruk di kurangkan*


Dan terpaling aku harapkan ..
Kehidupan yang aman dan sempoi2 tanpa ganguan dr lalat lalat, nyamuk nyamuk yang boleh mengugat emosi dan tahap sabar aku. Be nice!



Moga tahun ini memberi sinar harapan dan kebahagian untuk kita semua..




Muka nerd penutup tirai 2013!







No comments :

Post a Comment