disable right click

like comel

moving tab

Sunday, November 4, 2012

Gemok VS Kurus~


Pernah dengar tak orang selalu dok sebut sebut.. masa kurus...  sibuk nk gemok.. bila da gemok sibuk pulak nk kurus.. tu la manusia tak pernah puas dengan apa yang ada.. hee.. tula yang aku alami skng ni.. dulu dulu  masa kurus.. mengila nk badan mantap2.. syok je tgk.. pakai ape pon nmpk seksi.. makan banyak2.. makan tido makan tido.. bila  kawan lama tegur.. " ehh.. gemoknya ko skng. senang hati ke?" haaa.. masa tu  la mcm cacing kepanasan sibuk cari produk pelansingan.. dan baru la terhegeh2 nk amalkan gaya hidup sihat. dulu xterfikirkan pun.. haisshh.. kalau la aku sedar dari dulu lg.. +_+

Dewasa ini Barulah aku tau betapa derita dan sengsaranya nk dapatkan bentuk badan yang cantik tanpa lemak.. kena kawal pemakanan, makan dengan kuantiti sedikit.. bersenam.. hurrggghhh!~ sampai bila boleh tahan kita tgk jela nnt ye.. 








Oblong + Sosej
Sudah menjadi makanan tradisi ! +_+ 






hanya dibaka sampai hangus kering.. dan bila makan..
aku je tau rasanya.. +_+








makan harian.. Pagi, tengah hari dan Petang..
buat masa ini , ni jela yang aku boleh telan
dan
Dibantu dengan SDII .. berperisa Susu Soya..
Kena minum 4 kali Sehari.. *dah mcm baby pulak smpai waktu kena minum susu* +_+
xpela nk kurus punya pasal..




2 comments :

  1. sdII berhasil ke ? lama da minum ?

    ReplyDelete
  2. ahmdullah.. 2 minggu dah trun 4 kg.. yang penting kene displin. senaman 30 mint dan 2 liter air setiap hari..

    ReplyDelete