disable right click

like comel

moving tab

Thursday, December 1, 2011

Penyakit rajin datang apabila tiba cuti sekolah..




Punca  yang membuatkan aku menjadi rajin dengan tiba tiba.. itu semua atas dorogan c budak kecik leeya.. die la yang rajin tolong aku.. bagus budak nie.. time cuti sekolah je la kami  meluangkan masa bersama.. gotong royong buat2 busy mengalahkan mcm org buat tempahan tok 100 orang makan..  sadis..  aku suka bab buat makan2 nie.. tp aku lemah satu badan bile time nk mengemasnya. kebiasaanya c leeya yang settlekan sisa sisa kerja aku.. sungguh menjengkil bukan?! Huh!.. die pembantu aku yang terbaik setakat ni.. walaupon kadang2 tegelam timbul… 




perisa cokelat.. Febrettttt.. la!


Kami  membuat dadih denga jayanya  Wahh! Mcm bagus je.. padahal senang nak mampos! Sume men campak2 ja. Haha.. pada mulanya tasting kali pertama xbape jadi.. aku kasik kaka2 ofce rase.. bila ngap je  masing2 muke ketat.. ya ya… itu menunjukan ketidak manisan dalam dadih itu.. so percubaan kedua kalinya aku rase da Berjaya.. sedap je kot… kot la.. "perkataan kot y xbape pasti.."




Tak saba nk tunggu sejuk.. nk makan!  makan!


Nata menambahkan kesedapan !



Macam mane yang dikatakan seperti diatas~!
alah senang nak mampos.. tak perlu nk sertakan resepi kot....
sama je cara membuatnya.. !~ 




p/s : kami telah mengisi  masa kami dengan  melakukan aktivit yang berfaedah! ayah say " byk2 nie nk jual ke? penuh da 1 peti ais nie.. ( xde pujian langsung) +__+








1 comment :

  1. Bagus dik..Percubaan yang bagus...Jangan putus asa..Buat pastu bawa kat opis..Ni ko bw yang sedap nak rasa.....Nampak cam sedap je..NAk..NAK..NAK...

    ReplyDelete