disable right click

like comel

moving tab

Wednesday, November 30, 2011

Layan Perasaan Yang Tengah Jiwang~

AKU NAK RASA~

Rasa Ingin Disayangi..
Rasa ingin Dicintai..
Rasa Ingin Bahagia...
Rasa Ingin Dihargai...
Rasa ingin sentiasa Disisi..

Rasa - Rasa Layak kah AKU ??





Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu







Kadang-kadang masalah yang timbul dalam perhubungan manusia bukan disebabkan salah faham, tidak serasi, atau tidak memahami, tetapi lebih kepada ketentuan dan takdir dari Allah swt.. mungkin saja jodoh tidak bersama mereka dan mungkin saja mereka tidak ditakdirkan bersama.. yakinlah bahawa DIA maha mengetahui apa yang terbaik buat hambaNYA.. insyaallah~ =





No comments :

Post a Comment