disable right click

like comel

moving tab

Sunday, October 6, 2013

Amalan ~


Mari sihat dengan Buahan kisar segar.. Oke pangilan jus buah la senang cerita.. Aku dah amalkan sebelum puasa aritu lg sampai la sekarang ni.. Itu pon pengaruh rakan ofice.. Dah mmg perangai asal kata boleh kurus terus sibuk nak cubs jgk..   -_-" 






Shoping buah buahan.. Natang ni dlu aku carik bila ke famly store.. Wiwiwiwiwii..






Kebiasaan.. Tomato wajib ada teheee.. 






Blander yang sedia berkhidmat!! 



Shake & take! Terbaik!

Tapi blander ni lain dr yang lain.. Kebiasaannya yang kita tengok jus dan hampas di asingkan.. Lagi mudah diminum tanpa perlu mengunyah kampas2 yang ada.. Tp blander ni super pemalas dia tak asingkan pon hampas dengan jus.. Hahaaa.. Tapi sebenarnya hampas dengan jus la yang elok kita minum.. Kampas sebagai serat.. Sama seperti mcm kita makan sebiji epal.. Tapi yang bestnya bila pakai blander kita boleh campurkan buahan mengikut citerasa anak tekak.. Lg best kita dapat banyak nutrisi y ada dlm setiap buahan yang dikisar.. Wahwah.. *mata bersinar*







Minuman yang jadi kegemaran aku.. Tapi kadang2 tuka selera jgk.. 


Blander ni dah mudahkan kerja aku hari2.. Tanpa perlu memindahkan buah yang telah dikisar ke bekas lain.. Kisar dan bekasnya boleh dibawa kemana saja.. Seperti gamba rajah dibawah ini.. Mudah kan ^_*




Dalam perjalanan 40 min aku boleh abiskan sebotol tu.. Hewhewhew.. 






No comments :

Post a Comment