disable right click

like comel

moving tab

Thursday, October 3, 2013

Rindu.....


Lama dah tinggalkan zaman berfotografi ni.. Rindu nk shoot sana sini.. Dulu masa baru baru beli D90 bukan main lg bersemangat siap apply class fotografer lg.. Dslr tak nak kalah.. Cekop yang profesional.. Yang beginner  tak mau.. Masa mula mula tu jela rajin snap.. Bermandi peluh amik gamba, gamba tak shutter delete.. Snap snap.. Sampai dapat gamba yang paling superd! Kemudian upload.. Mintak pandangan.. Hmmm.. Rindu time tu la.. -_-" 





Dulu dulu dorg penah ofer aku joint group dorg amik gamba model.. Sebagai backup jela.. Suka2 amik pengalaman.. Tapi bantahan dr pihak cik puan.. Katanya kena kesana kemari.. Bergaul dengan lelaki pulak tu.. So aku sebagai ank akur.. 


Dan sekarang masa tak mengizinkan aku untuk shoot sana sini lg.. Dah strt bz + malas + takde geng.. Dlu leeya selalu teman.. Skng aku dah jadi kayu.. Nak pulak skng mana pergi mini ipad sentiasa ada dalam karung..oleh itu Jadilah dslr gajah putih dan terperok dalam lermari tanpa disentuh lagi.. Nak jual syg.. + en tunang tak kasik jual.. Soo dibiarkan begitu sahaja tanpa berusik..







In shaa allah kalu takde aral melintang bulan 10 ni D90 aku guna perkhidmatan kau abis abisan! Rindu dekat kau! Lama dah tak picit kau! Rindddduuuuu...! 



No comments :

Post a Comment