disable right click

like comel

moving tab

Wednesday, October 23, 2013

Berkongsi~


Pernah mengalami masalah muka? Ok Sekarang  aku mengalami masalah muka yang agak teruk jgk la.. Ni kesan daripada  aku makan alfafa.. Fungsi  alfafa membuang detox dan membersih darah dlm bdn.. detox akan keluar dengan pelbagai cara dari segi pembuangan dan detox juga akan keluar melalui kulit.. Ok. Aku sedang mengalaminya sekarang ini.. Plg teruk bahagian dahi.. Omai.. Bukan mimpi ngeri lg bagi aku..  Tp realiti.. Proses pemulihan dalam jangka Masa 6 bulan baru betol2 bersih kulit nie.. =.=" frust giler bila muka ada benjul sana sini.. Argghh! Walau bagaimana pon pengambilan harus diteruskan.. Harap pulih dengan sedia kala.. Harap!! 






Tanpa secalit bedak pon apatah lg makeup.. Onononononoo.. Realiti yang harus ku terima.. Focus pada bahagian dahi saja. Maaf muka baru lps mandi.. =.=" tumbuh bagaikan cendawan baru lps hujan.. Aku redha! 


Detox akan keluar bergantung pada berapa byk toksik dlm bdn.. Oke nmpk sgt bdn aku bertoksik.. Mujur aku sedar awal.. Arrgghh! 


Fungsi alfafa..



Sumber dr en. Google..


Lepas ni badan bebas dari toksik.. Masalah dalaman akan pulih sedia kala.. Kita berusaha dengan izin Allah in shaa Allah badan akan lebih sihat.. ^_^






Bekalan suplemnt 3 hari 2 malam semasa bercuti di sabah.. 




Ohh! Ya rasanya masih belum terlambat nak ucapkan selamat hari raya Idul Adha.. Haisshh! Busy sgt la konon.. Raya haji kali ni tema merah 1 famly.. Tak dan nk bergamba di pagi raya.. Bangun pon dah lambat efct muntah2.. cery bery tak abis2.. Alhamdullilah sihat kembali..






Tak boleh blah muka hahaha.. 










With leeya my lil sista! Dia layankan je akk dia ni. =.=" ok ni je gamba y ada sempena raja haji.. 



2 comments :

  1. tumpang promo jap...

    nak dapatkan alfalfa complex dari Shaklee...?? pm sy laju2...
    atau like FB kami di Perfect Health Closet

    atau boleh terus hubungi saya
    sms / whatsapp / viber
    012-6297981

    hehehehe...
    thanks diera,, pas ni boleh la jd ahli...
    beli utk diri sndiri je pon xpe,,,

    ReplyDelete
  2. Yahhh! Dapatkan best price dr puan fina

    ReplyDelete