disable right click

like comel

moving tab

Friday, December 16, 2011

Aku dalam bidang terjunam - Part II


Malam yang dingin sepi.. sedang mereka asyik menonton TV aku kat dalam bilik sorang2.. baring golek2 ke kiri golek2 ke kanan.. pusing kiri pusing kanan.. arrgghh! Sume berba xkena.. malam yang memBUHSANkan.. jiwa rase tak tenang.. semua buat serba tak kena.. apa nak jadi la aku nie.. emosi yang terlampau  ikotkan hati yang xsedap sampai bila ntah..!

On lappy.. on9 Blog Upload Gamba~


Aku mulai rase tenang~




mewah dengan lauk pauk.. nasi ceput..
okey la.. hanya nak menyedapkan isi perot *diet drastik*
kjadian sewaktu kenduri kawen mak sedara..








Mak jah.. glemer gitu.. bkn saja di pasa.. di rumah kenduri kwen pon
boley mengayam ketupat. hebat !~ heheee.. *sepupu saya*









anak2 dara.. terselit sorang mak dara kt tengah2 tu..huhu...
* sepupu lelaki lagi ramai berbanding perempuan* - fakta-











Kiri sekali tu la mak dara ^_^













Wow ramai kn kn?  meriah pok!~








Gambar yang menjadi taruhan.. haha..
oppsshh!~ okey2 kite tgk sape yang akan menyusul selepas ini~









No comments :

Post a Comment