disable right click

like comel

moving tab

Sunday, January 2, 2011

Jaatnye abg aku nieh! Nk kne nih.. ishh!

Saya diera~ skng nie amat terkejot dengan pe yang blaku sekejap tadi… pe diera? Yee.. line tenet tak xbpe okeh.. so igt nk chek la kan.. mule clik kt inertet access tu xprasaan pape.. so refesh la bebyk..dalam ati ( pas refesh ok kot tenet nie..) dok refesh ttbe saya ternampk perkataan ini >>>
"nurul poyo''  huiiiiiiittt.... Sape yang pndai2 ubh nie?? jaatnye!!!


lepas dari kejadian yang mengejutkan itu.. aku dengan pantasnya.. bertanye pada leeya
  • Diera   : dik nie sape pnye keje nie!!?? 
  • Leya    : won la..(abg)  haha.. aritu mase die blek.. die tgk tenet nie slow so die tuka la passwd    mgkin  sbbkan org da tau kot pasrwd tenet kte nie.. sebab tula kne tuka..
  • Diera   :  abis asal lak dengan name aku sekali die tuka??
  • Leeya  : die bengang la.. asal nme kakngah lak.. bkn kakngah y baya tenet nie..  
  • Diera   : Abis mcm mane nk tuka blek nie?
  • Leya    : Mana la adik tau.. die sorg je y tau bnde2 mcm nie.. tgu die blek la..
  • Diera   : Abis org sekitar cni kalu die nk searh tenet nmpk la "nurulpoyo" tu eh?
  • Leya    : Harussssssss la! hahaha..
  • Diera   : peehhhhhhhhhhhhh!!!
Cetttttt.. mmg la bkn saya y baya.. tp saya y daftakan tenet nie.. kalu nk tgu ayah saya jawapnya xde la.. busy mnjang je.. so saya ni da kira berjasa gak kan? so ape salanya letak nama saya disitu.. lgpon mase masok line tenet dlu (beberapa tahun dahulu)  bkn saya y nk ltk nama "nurul" tu.. tp abg tenet tu y letak kan.. isshhh!!! dengki la abg saya nie!! tgu la raye cine nie ko blek won..!!~




Won Tuka blek!! jaat la.. dengki!
raye cina nie ko msti blek kan!!
siap la ko nnt! 

No comments :

Post a Comment