disable right click

like comel

moving tab

Thursday, July 5, 2012

Bersantai di Suit Junior Room~


Percutian yang pendek tp sangat bererti sekali.. walaupon xmakan berminggu.. 2 hari sudah cukup bagi aku.. (pehh ayat) .. yang mencadangan aku untuk menginap di Puteri resort adalah kawan baik aku sendiri.. . oleh kerana kawan aku akauntan disitu.  aku dapat da best price hokeh!! . ulang Semula.. BEST PRICE!! yeaahh!~ (angkat muka tanda aku sedang riak) teheeehehehe.. orang kaya je layak tidur sini kot.. Harga Bilik.. RM 398.00..  jom roll betapa bestnya Suit Junior ni kawan.. saya sudah anda bila lagi? teheheheee...~




The Kings Saiz.. Tidur 4 orang pon masih lega lagi...





Ruang Rehat.. Borak2 Sambil meneguk air kopi secawan dengan melentikkan jari kerinking..
..  lagak bagai org kaya..  heheheee...




Ruang membusykan diri...!~ on lappy kaki bersilang.. wahh..
koperatnya hidup.. hahaha..




Sofa yang sangat empok.. 







Ruang pakaian yang sungguh Luas.. 




Ruang Bilik Mandi...






Toilet yang luas..!! 




Cermin disepanjang dinding Toilet..  terbaikk!!~




Pandangan dari sudut luar bilik~






Berdiri kaku dengan muka fokus menikmati pemandangan yang indah~
( kereknya muka aku)



Swimming Pool yang luas.. semua peringat umur boleh terjun . tidak perlu bimbang ya! 



Wow~ 



Menikmati keindahan di pagi hari sebelom berangkat pulang.. 





inilah Rupa Puteri Resort..~ co0L..



 Resort nie jauh ke  dalam~




Pehhh.. berderet kerete mewah parking.. tiba tiba kete aku paling Cumel~ 
tehehee.. hehehe..






Berangkat pulang dengan hati yang berat.. cewaaah~~




No comments :

Post a Comment