disable right click

like comel

moving tab

Saturday, September 24, 2011

Jamuan Hari Raya Dari R&DCIC


Hari bersejarah y xdapat dilupakan.
sgt seronok.. melantak strt kol 12.15 t/h
sampai kol 4.50 ptg.. xde sape nk marah aku melantak byk mne pon..
skng aku da nmpk gemok ckit n br nk menyesal.. beli ubt sembelit pon xberkesan!!
hahahaaa... gler melantak!
xdapat nk sajikn dengan makanan!
tapi saya bley sajikan dengan gamba2 y best dari kami!
Jom ROLL bebeh!




Bergotong- royong menyediakan juadah Hari Raya..
Kami potong2 saja.. xmasak pon..
ohh! rajinya aku! disertakan dengan bukti ok..



Antara Juadah y disediakan...

1. satay!
2. ketupat!
3. Lemang!
4. rendang!
5. Sambal Udang!
6. Kari Ayam!
7. Bihun Soto!
8. nugget & hotdog!
9. kek
10. kuih mueh y byk xterkira!

huh! bila tulis senarai diatas nie rase terliur pulak..
bkn selalu mcm nie.. nk kne tgu tahun depan... +__+





melantak saja! tgk2! pic y diambil dari ramai org sehinggalah aku berdua saja..
itu pon xsuda2! lagi.. aku glerkan satay tuh.. bercucuk cucuk aku hambik!
pic y xpndng camera kerana masing2 tga syookkk mkn ..






Kami memulakan operasi menapau~
anti pembaziran!~








perot da kenyang.. hati manyak senang!
xde keja! snap! snap! snap!



In door!










Out Door!




C.E.O yang sporting gler! gler larhh..
xjemu bergamba y kami!
* die pon gler gmba mcm kami..
oposss!!!~









Hokey! itu saja y dapat saya sajikan!
bye!~




No comments :

Post a Comment