disable right click

like comel

moving tab

Friday, October 14, 2011

Budak Baru Nak Belajar..




Setelah sekian lama… Akhirnya.. yeaah! Yeaah!~ saat2 y di tunggu2.. tada~! Aku akan menghadiri sebuah kursus y aku dok mengila nk p tuh..  kursus Fotografi.. thnks kak yam info  pada saya.. dah lame dok usha clas y murah2.. akhirnya… tercapai gak.. dlm sekelip mate 5 org dah joint.. ade 15 kekosongn.. dengan sepantas kilat on je mybank2u. trus tranfr duit.. huh.. deposit  RM 20.00.. yuran yang dikenakan hanya 40.00 saja.. strt kol 9.00 pg - 5.00 ptg.. selama 2 hari..  murah kn kn? Rugi ah sape xjoint.. ~




CLASS 0-1...BOOKING NOW, TERBUKA KEPADA SEMUA!!
Kursus Asas Fotografi Digital
" BASIC PHOTOGRAPHY CLASSES 0 TO 1"

Tempoh : 2 Hari ( 22-23 Oktober 2011 )
... Masa : 9.00 pagi - 5.00 ptg
Tempat : Kolej Komuniti Ledang, Tangkak, Johor
Bahasa : Melayu
Jumlah Peserta : 20 orang sahaja utk 1 sesi
Syarat : Utk yg belum ada asas fotografi Kami juga mengalu-alukan peserta separa mahir.

Kandungan : 1. Pengenalan Fotografi / 2. Kawalan Asas Kamera / 3. Pratikal

"sedikit maklumat ttg kursus ini, sebelum ini telah dijalankan pada bulan april hingga Oktober dan mendapat sambutan hampir 140 org peserta, iaitu dari luar & juga pelajar, kursus yg sgt menarik kerana peralatan mengajar yg lengkap serta praktikal yg unik dilokasi menarik"

Bayaran : RM40 (utk 2 hari tersebut )
( sebahagian caj ditanggung kolej komuniti )
Makan Tengahari disediakan

Hubungi : EN. SYAHRIR - 019 6660656 / EN. RASYID - 013 3759 442
Sila Bank-in 50% yuran deposit untuk pengesahan ( RM 20 )
sila simpan resit sebagai bukti.

Ke AKAUN MAYBANK - 151089314159 ( MOHD AMINUR RASID )
Sila SMS 0133759442 untuk maklumkan jika dah buat pembayaran.

setelah bayaran dibuat sila isi borang online disini>>http://arphotostream.blogspot.com/2011/08/borang-pendaftaran-kelas.html


Aku akan pastikan selepas nie tiada lg suara suara jelek. Yang kurang enak di dengar.. seperti.. woitt nok camra je beso, canggih, mahal tp xtau guna.. kasik simpan buat hiasan la.. ~ woiit. Gamba xcantik pon… bek pakai camera digital je.. siap la korang.! Pasni nk aku snap pic korang ! baya! Baya! Xdak Free free dah pasni! Rasekan!


Aku bersemangat wajar nk  masuk clas fotogfr ni nnt..  aku akan wat y terbaik~ memerah otak tok clas dan aku akn focus macam mane aku study gler gler masa   STPM dulu dulu.. hahaha.. aku akan hasilkan gamba y menakjubkan~  smpai korang tgk xberkelip2~ yeaahh! permintaan y bkn2 seperti suda gemok nk nmpk kurus dlm gmba tidak dilayan.. aku sering kali terdedah dlm situasi sebegini. Skian~



No comments :

Post a Comment