disable right click

like comel

moving tab

Sunday, April 8, 2012

Kapal Oh.. Kapal..

Sabtu yang panjang..  lokasi pertama  carnival pendidikan.. jadi pemandu setia teman beli buku ade budak nk exam SPM tahun nie.. aku pulak rase seronok capai itu ini. Tapi bukan aku yang bayar.. hanya tukang membayarkan saja~


lokasi kedua.. ~ pantai klebang.. banyak kali da lepak kt klebang.. tp belum ade hajat nk pergi ke muzium kapal selam..  disebabkan muzium itu belum sepenuhnya siap maka agak susahlah nk carik tempat lokasi itu berada.. nk Tanya kawan takut kena gelak.. sebab AKU ORANG MELAKA! .. oke. pertama kalinya aku sampai ke tempat yang aku selalu tengok dari jauh je.. sampai  jugak.. itu pon main folow je kereta orang  dan ini buktinya…









Pandangan dari jauh.. kan da kata belum siap sepenuhnya lagi.. 
jalan pon belum tar lg..  masa nie da mendung.. nk hujan..~










Pandangan dari sudut depan! gempak! mmg besaaa la kapal selam nie.. 








Pandangan Penuh dari Hadapan~







Eh sebuk la minah nie.~ ni la budak yang nk SPM tahun  nie.. sama sama sibuk






Pandangan dari sudut belakang~ wow! gamba xpenuh.. sebab kapal ini terlalu la besaaa!






pandangan Penuh dari Belakang~







yeaaahhh!~ Nampk la sedikit kipas kapal itu..
tapi objek berkemaja putih itu harus la penuh 1 gamba! hahaa..







bila da puas bergamba harus la letak gamba
 "muka nk berlagak setelah berjaya sampai ke lokasi tersebut.."






Muka ketidakpuasan hati.. kerana kerap kali disuruh memetik gamba aku aku dan aku... (penuh 1 folder)
hahaaa~ harus tepek 1 gamba dia.. mootif *jaga hati*







1 gamba tanpa Kapal selam..  da nama pon muzium kapal selam..
yang ade kapal selam.. bergamba la dengan kapal selam.. hadoii








Ohh.. Gambar ini tidak harus di papar......... tapi.. kena berlaku jujurr.. kawan kawan.. saya da termakan MCD.. tewas dengan paksaan disertakan pujuk rayu makhluk tidak bernama..



Dari jauh da bau aromanya.. ohh. sungguh memikat kalbu..~




dugaan Semasa upload dan menaip dengan mata melilau keatas..



Febreettttttttttt!~ mari la terliur bersama sama~ 






Gamba terakhir.. raba raba nk crik kunci kereta.. teraba kertas..
yaa! tiket masuk ke Muzium Kapal Selam..
bayaran yang di kenakan hanya RM 1.oo. 
Murahkan.. bayar dengan lelapkan mata saja~





Ok setakat ini saja!
Bye!




No comments :

Post a Comment