disable right click

like comel

moving tab

Thursday, March 22, 2012

Terjumpa.~



Malam nie teringin nk lepak bilik mak..  kemas je bilik mak.. best berkubang.. (bilik aku bersepah kot.)  sedang aku baring dengan posisi tangan dan kaki mengipas2 seperti acara renang kuak rentang.. sambil  mata melilau sehingga la aku terjumpe benda yang pelik terselit dekat belakng almari.. occt! Album lama!! Yeeaahh! Membelik belik isi perut album dan terbit la nostagia dulu dulu.. semasa aku kecil2.. yaah! Boley tahan cumel.. mana ada macam ank bangla.! +_+. 



Bila mak kata aku kecik kecik da suka bergamba, sukar untuk dipercayai.. tp bila belek je gamba aku.. depan belakang penuh dengan gamba aku.. rasa macam nak percaya je.. ehh! pembetulan.. bukan saya yang mintak digambakan! mereka suka amik gamba saya~ hehee.~


Anatara gamba yang sempat aku scan…



 

Saya dan Emak saya.. Ketika ini baru berusia 4 bulan~
semangatnya badan saya sampai la sekarang +_+






 

Masa ni baru pandai menyiarap..
oh! patutla mereka suka amik gamba saya..
orang soh senyum saya bantai ketawa..





(aku yang pakai gaun putih ade tag no 2. bertopi dan sedang pegang bakul)

Gamba ni agak special!
masa nie aku masih berusia 4 tahun..
masuk pertandingan pakaian paling cantik!
dan sama ni aku memperagakan pakaian ala ala princes!
dapat tempat kedua! hoho.. baju nie mak aku yang jahitkan!










No comments :

Post a Comment