disable right click

like comel

moving tab

Wednesday, August 28, 2013

Makin dewasa!



23 ogos 2013 genap 26 thn.. Alhamdulillah masih bernafas hingga kini. Berbagai bahgai onak ranjau aku hadapi segala rintangan dan keperitan aku telan.. Terima kasih ya tuhan engkau beri ujian supaya aku menjadi lagi kuat.. Engkau uji aku dengan manusia manusia yang berhati busuk, berhasat dengki supaya aku menjadi lg kenal hati hati manusia seperti itu.. Menjadikan aku lali dengan manusia manusia seperti itu.. Sesungguhnya  Engkau maha mengetahui... Maha kasih.. Aku bersyukur ya allah masih diberi kesempatan hidup dan mengenal duniawi.. Alhamdulillah... * kesat air mata*


Tahun ni aku rasa banyak yang kebetulan.. Salah satunya... Sambut harijadi staff RND tepat pada jatuhnya hari lahir aku.. Huhu.. Kiranya org y bertuah la diantara yang lain.. Jimat kos nk beli kek.. Huaa..! Best thnks korang.. Happy! *mata bersinar terharu*











Kalu dah namanya sambutan hari jadi cmfm la bergamba dengan kek kan..
Pulak tu sama tema  dengan baju.. Dah kena dah tu.. Huhuu.. 








Bergamba dengan kakak ofice! ... Byk gamba dah kena delete kot dengan aiman. (Budak paling bijak kat rumah tu..)  Grrr! Apa yang ada jela.




Kak mina kawan gaduh2 takde dia aku sunyi cde org nk perli perli.l
Hahahaa.. tq kak ikhlas berkawan dengan saya.. 






Kak wanti kawan gurau2.. Dah takdok RND.
Cmfm sy rindu akk nant -__- 







Kak zai kawan gelak ketawa.. Balik la rnd cpt! Huhu





Kak azalina.. Pendiam orgnya.. Huhuu..






Banyak lagi gamba kakak ofce tapi suma dah kena delete.. Ada stalker ipad kt rumah tu . Turn dia lps opis hour.. Mmg dah kerja dia  bila bosan game .. mengodeh segala apa y ada dlm ipad ni.. Abis semua.. -__- nama dia aiman..! 






Kerja aku amik gamba post . Hahaa.. Kerja aiman delete gamba.. 
Kakngah pike positif je la aiman mungkin aiman nk senangkan kerja kakngah
Semak tgk byk sgt gamba ..Delete awal2.. Oke fikir positif.. Takpe aiman mak selalu igtkan
Bia org  buat kita xpe.. Biarkan..  Bersangka baik dengan org kan dituntut dlm islam.. 
 Selagi boleh saba kita saba jela.. * tiba tiba emosi* 









Muke kenyang! Aku mmg suka tepek byk gamba aku dlm blog nie..
Aku ckp siang2 tak suka jgn view! Ini blog peribadi aku..! 
Itu je.. Terima kasih! 









No comments :

Post a Comment