disable right click

like comel

moving tab

Thursday, August 29, 2013

Pilihan hati ~


Sejak sejak ini aku rajin giler update blog.. Sebelom ni mcm xde mood nk ngadap lappy..  Cumanya skng ni update blog pakai ipad je. Rasa lg senang nk mampos..!  Snap pic.. Upload dan post dlm blog.. Sambil baring pon boleh... ^__^ 

Makin hari makin cepat masa berlalu.. Makin dekat hari kebahagiaan menanti.. Makin pening kepala nak buat persiapan.. Aku ni pulak jenis tak suka last2 mint, cerewet pon satu hal jgk kalu boleh 2 bulan sebelum majlis tu aku dah goyang kaki Tunggu masa je dikawenkan.. Hahaa.. 

Aku cerewat bab2 pakaian.. Ntah la tak tau la kenapa.. Skng ni tga sibuk carik design untuk baju nikah... Nak yang simple tapi sgt cantik bila di pakai.. *pengsan*




Contoh design baju nikah yang simple tapi cantik sgt! Kesemuanya yang jadi pilihan hati paten jenis dress.. Nk jgk ala ala princess! 



Aku paling suka design ni!! Simple je tapi cantik! 






Design ni pun cantik jgk.. Soft color.. Tapi color baju nikah aku dauble cream.. +_+





Ini pon cantik kau! Simple jgk.. kain bawah dia tu aku suke! Meleret2 haha..




Design ni cantik! Kan?  Tapi mcm sarat sgt.. Kurangkan bunga tu nmpk baru nmpk simpe ^__^




Dalam kepala hotak ni dah terpikir kalu pelamin bersanding kt khemah.. Mini pelamin untuk nikah mesti kena ada.. Kalu ikotkan mcm membazir je.. Tapi bincang dengan mak andam dia kata boleh masuk sekali dalam pakej! Yeahh!! Yeahh! Bab2 mencari design mini pelamin nikah mmg aku suka! Bawah ni contoh pelamin nikah yang aku suka. Tapi belum pilih yang paling aku nak! Sebab semuanya cantik cantik *pening*





Simple sekali tapi sgt vintage!! Like!







Ala vintage jgk!! Lampu tu membuatkan lg cantik .. 







Cute! Tapi lebih kurang mcm pelamin tunang haritu.. 









Terbaik!! Sgt simple tapi cantik! Argghh tak tau y mana satu.. Semua cantik cantik!  Okey settle satu2 dulu.. +_+






No comments :

Post a Comment