disable right click

like comel

moving tab

Sunday, September 1, 2013

Miemie E-Day


Nak jugak citer.. Jumaat lepas kami ank beranak ke petaling jaya.. Disebabkan ayah tak dapat joint so aku jadi supir tetap sepanjang jalan.. Bapak jem tak ingat.. Sepanjang senawang sampai ke seremban sambung balik jem menghala ke kajang! Giler la. Letih! Mengigil lutut bawak pulak kete menual..  tapi aku handal jln terus tak berenti pon.. Dengan hujan lebat tak nmpk jln.. Buat relaz je -__-


Bila attnd  E-day kazen aku teringat time aku tunang dulu.. Huii perasaan masa tu tak boleh nk Citer.. Bila smpai majlis  terus pergi dekat kazen.. Tgk dia dah ready dok bersimpoh mcm tu. aku boleh pulak cool kan dia.. Hahhaa.. Yela dah ada pengalaman bertunang so tau la perasaan masa tu mcm mana.. (Padahal aku tgk dia relaz je) 





Taniah mie mie.. Cantikkk sgt! 










Tak pernah amik gamba tak buat peace -__-










Tinggal dia sorg je.. Tp budak ni muda lg. hee :) blaja dlu ye budak ^__*






Skng ni perangai jumpa je pelamin amik gamba. Dlu tak pun.. Pandang lalu je..
Sejak dah tunang ni.. Apa punya pe'el ntah.. Perantin br 2 3 keping gambo. Aku dah sibuk2 kt situ.. hahaha..









No comments :

Post a Comment