disable right click

like comel

moving tab

Sunday, September 22, 2013

My lil sister ..


Rindu dekat leeya.. Dulu dengan sekarang dah jauh berbeza.. Dulu2 ada leeya.. Mana pergi sume dengan leeya.. Gadoh2 happy everything with leeya.. Umpama dia la bayang2 aku.. Skng dia dah blaja kt matrik perak.. Mula2 tu rasa happy dia dah blaja... Bilik, katil, tilam, bantal suma aku bolot sorg.. Suka2 aku nk kuak rentang ke nk tdo melintang ke.. Xde dah kaki tangan dia kt perut muka aku .. Mmg dia tido lasak.. Tp dia tak mengaku.. sekarang ni timbul rasa rindu mengiler.. Mula la aku mcm kayu.. Nk shoping xde teman, xde dah org nk berebut bilik air.. Xde dah peneman tido.. Aku sorg2 kt rumah.. Surammm.. Dan paling terasa sekali Xde teman goosipp sebelum tido.. Arrggh! Rindu time tu.. -___- 








thnks jadi model tak berbayar.. masa ni baru2 masuk clas fotogfer..
so model dikehendaki.. heee..





senantiasa teman saya shooping dan mintak belanja sekali errkk -_-
sekarang nk shoping dah xde mood.. aku dh jarang keluar.. tunggu dia balik baru
kua jalan2.. -_-









kami punya citarasa yang sama.. saiz kasut yang sama.. cuma saiz baju yang berbeza..






ramai yang cakap kami ni sama rupa.. macam kembar..  Tp pada saya tak la..
Muka dia lebih pada ayah.. Sy pulak sebijik sebijik ikot rupa mak.. ^__*






giler bergamba budak ni merata2 gamba dia yang banyak..












Bayang bayang saya.. Kemana saja.. Bersama sama.. 















rindduu kamu dik..!




No comments :

Post a Comment