disable right click

like comel

moving tab

Sunday, November 17, 2013

Hampir ke ----> L



Susulan dari cerita smlm.. Happy day .. Aku tak tau la mana nak mulakan dulu.. Oke. Aku mulakan dengan " baju apa nak pakai"? Kebiasaan aku akan termenung dlu .. Selak selak baju yang tergantung.. Dan pilih.. Oke kemaja, seluar jeans. Done! Turun bawah dan mandi .. Selasai mandi aku siap2 untuk menyarung pakaian. Dan apa yang menghairankan aku.. Bila aku sarung seluar jeans tu tak selancar dan semudah sebulan yang lepas..! Tersangkut2. Tang punggung aku rasa satu penyeksaan dan bila nk butangkan aku terpakse tarik nafas dalam2 sepantas yang mungkin aku butangkan.. Fuhh.. Lega.. ! 


Aku try berjalan, duduk kemudian cangkung.. Seksa yang  aku dapat..  Seksa! Dengan riak wajah pasrah aku tukar seluar yang lain.. Alhamdullilah muat tapi tak selonggar sebelum ni.. Aku duduk termenung.. Jari aku mula mengira-gira.. Ya aku ingt baru sebulan yang lepas aku pakai jeans ni la.. Apa dah jadi ni?? Argghh!! Gemok dah ke? Eh.. Apa ni.. Aku rasa ringan je badan ni.. Mcm mana boleh drastik naiknya? Bongokla.. Lechitin dah aku telan sebotol. Mcm tu jgk alfafa. Pesal pulak tak turun2.. Oke pendekatan yang aku amik.. Biasa la org nak kawen ni badan gerenti naik sebab senang hati =.="







Jeans ni dah lama giler aku pakai dari tahun 2009 sampai skng aku masih pakai.. Beli byk mana seluar, ni jgk aku pakai selalu .. memang febret aku.. Saiz 27.. Skng ni seluar aku boleh ngam dengan MNG je. Kalau levis saiz 27 cutting low cut mmg kelaut. Langsung tak boleh sarung. Aku benci levis sebab xde punggung besau2 y boleh pakai. Hahaa.. Melainkan straight cut. Tapi tak cun!












Takpe rr aku simpan dlu seluar ni lg.. Dpt pakai kejab je.. Seblom ni tak muat jgk lps mkn sd2 langusng boleh pakai. Sukee! Tp skng tak lg. aku simpan dlu. Lps ni kurus janji tak naik lg aku pakai balik! *semangat. 





Berikutnya.. ---> Tentang baju hari raya yang lepas.. Sebelom ni aku giler shopping online.. Banyak shop yang aku follow.. Aku lebih berminat beli baju online bila time raya.. Banyak pilihan dan jarang kita nampk jual di butik2. Plg best bila kita beli baju online dorg mintak kita feedback disertakan dengan gamba sekali.. Kira nk tarik pelanggan lain membeli la tu.. 





Pernah nampak tak aku post pic ni time raya?? Tak kan. Mmg tak la sebab raya ketiga aku nk pakai dah mcm sarung nangka.. Langsung tanggalkan.. Sedih giler dapat pakai pon masa testimoni online shop je.. Cepat betol badan ni membesar la tanpa aku sedar.. 



Apa nak buat lagi dengan badan ni? Kang tak mkan berhari hari pengsan pulak.. Nk senaman mcm ada takde masa. Baju selalu je lupa nak bawak. Nak g gym.. Aku tgk bercampur ngn lelaki Mcm tak selesa pulak.. Pesal pulak aku makan lebih aku je y demok. Leeya elok je tgh malam cedok nasi berbukit melantak je kejanya. Keremping je aku tgk.. Tak adil la! Stress! 




No comments :

Post a Comment