disable right click

like comel

moving tab

Monday, November 18, 2013

Happy perkenalan ~



Alhamdullilah..  berkenalan  Pada 18 november 2011. Hanya berkawan pada mulanya dan menjadi semakin serius pada 24.1.12.. (Couple) Sempat la berkawan dan bercinta.. Seterusnya mengikat tali pertunangan pada 16.3.13 in shaa allah akan ke alam perkahwinan tidak lama lg.. 


kalu nak dikirakan mula en. Tunang start mengurat pada 28 mac 2010. Tapi tak  serius pon.. Hai hai bye bye mcm tu je.. Dia kata aku dulu sombong.. Lepas tu kerek lepas tu mcm nak taknak je kawan dengan dia.. Hahahaa.. memang la kena jual mahal sikit.. Ini la dinama kalau dah jodoh tak kemana.. Pada 18 nov 2011 baru terbuka pintu hati kami nk berkawan dengan serius dan sehingga kini.. 



Nak trawback gamba gamba yang penuh makna  bagi aku sepanjang perkenalan kami ~








Gamba semasa menyertai kursus perkahwinan .. Bermakna bagi saya bila en tunang sanggup dari JB turun melaka semata mata nak teman saya.. Awak tau tak en tunang ada org tanya saya " datang dengan sapa?" Terus saya tunjuk awak.. "  tu tu barisan ketiga yang tengah tengah tu.. Tu la tunang sya" tehee.. Thnks awak.. Selalu buat hati sy happy.. !













Banyak banyak kali kita date.. Ini lah kali pertama kita dating sy masak kan untuk awak..  Rendang daging dan kuah kacang.. Sy suka tengok awak makan.. tiap kali makanan masuk dlm mulut awak.. Tak abis2 ulang " bby sedapnya bby masak.. B suka la nnt masak kan lg eh" walaupon sy tau sy masak takde la sedap mana pon.. Thnks b.. Setiap apa yang sy buat mesti dapat pujian dr awak.. 
















Awak tau je makanan kesukaaan saya.. Setiap dating mesti ajak sy makan satay.. " bby jomm! Makan satay.. Bby suka mkn satay kan jom" heee tersentuh sy.. Walaupon kadang2 awak tak dapat nk penuhi permintaan sy.. Kita ni tak mcm pasangan yang lain hari hari dating.. Makn sedap2 . Tp setiap kali jumpa, sy tau awak dah buat yang terbaik untuk happy kan sy..  Thnks darling~

















Awak tau kan.. Bab2 jlan saya mmg fail abis..  Setiap kali dating tak sah kalu tak sesat.. Bila saya tunjukkan jalan yang salah dan kena U-turn tempat yang jauh.. Awak tak pernah marah sy.. Paling tidak pon awak cakap " takpe bby sesat banda je kita carik jalan sama2 k.. Walaupon masa tu sy tengah kusut awak balik yang coolkan sy.. Haiss.. Sy senang bila dengan awak .. 

















Pada masa tu hujan lebat.. Sy on wiper tp wiper tu tak berfungsi dengan baik.. Terpaksa sy berenti, hujan tak lebat sgt baru sy gerak balik..  Sampai je rumah sy mengadu dengan ayah.. Ayah ckp tuka je la kereta tu.. Tapi sy taknk.. Kereta tu ok lg.. Lg pulak kereta tu ayah hadiahkan sy masa sy abis sekolah.. Banyak dah kereta tu berjasa dengan saya.. Kerja KL ulang alik ke melaka.. Sayang nak jual.. Malam tu jgk sy kol awak bgtau wiper kereta buat hal.. Tak sangka awak amik cuti esoknya .. Buat2 mcm awak pergi kerja.. Waktu lunch tu tiba tiba awak kol sy ckp ada kt bawah ofice.. Terkejut sy.. Turun ke bawah tengok awak dah ready tunggu sy... Melompat2 sy masa tu.. Kejutan apa ni? Haisshh.. Datang nk jmpe sy n nk betolkan wiper kereta je.. Terharuuuuu... 






Happy perkenalan azrin razak.. Detik detik perkenalan yang berakhirnya ke tali pertunangan.. Thnks 4 everthing..  Setiap peristiwa yang menjadi kenangan pada kita sy akan ingat..! Bila sy tanya .. B bulan ni bulan apa? Awak jwb "november" sy tanya lg "ada apa pada bulan november ni" awak jawab " tarikh b ngurat bby yang sombong ni la" hihiii.. Sy tersenyum .. Awak igt rupanya.. thnks syg!











2 comments :

  1. Kebahagian yang lebih penting dr segalanyakan... Be strong diera,.... semoga kekal bahagia ke akhir hayat bersama yang tersayang....

    ReplyDelete
  2. thanks kak.. banyak bagi saya nasihat. tunjuk ajar. selalu coolkan saya bila saya ada masalah.. thnks a lot kak!~ luv u!!

    ReplyDelete