disable right click

like comel

moving tab

Saturday, November 16, 2013

Happy day~


Weekend with leeya! Haisssh lama rasanya tak kua dengan budak ni.. 3 minggu dia cuti, minggu terakhir dia kt melaka baru ada masa nk kua . Itu pon bersebab shoping keperluan leeya.. Kalu tak mmg kami abis masa kt rumah je.. Borak2 melepak dan melantak.. Kebelakangan ni rasa malas nak keluar.. Leeya takde ajk aku pun buat keras jela.. 





Kali ni leeya dah cerdik sikit.. Bawak baju sikit je.. Nk kua sume rembat baju aku, yang aku kira dah tak muat . Buat masa skng ni la.. Aku dlm usaha nk kurus kembali :)













Kalu dah bergabung menjadi aje!











Aku ada something nk dikongsikan.. Kebetulan mak g avon beli barang custmer dia.. Aku joint masuk sekali disebabkan hujan.. Dlm pada mak dok belek2 buku oder, aku sama sibuk belek.. Mcm biasa la.. Ada je bende pelik yang aku dok berkenaan.. Dalam tak sedar2 aku tunjuk2 je brg yang aku nak kan tu.. Kakak tu pon masuk sekali dlm list.. Sory mak..! Heheee.. 



Nah ini dia.. MEGA EFFECT  MASCARA..


Unik sgt2..! Aku suka berusnya sekali sapu ke bulu mata outometic bulu mata mcm penyapu! Wahh! Aku akui Sekarang aku penguna tegar loreal.. Tak kurang hebatnya dengan loreal.. Sebab tu tak pernah cuba jenama lain.. Segala segi loreal.. Kdg2 body shop.. Aku tak mampu lagi nak pakai mac apatah lg channel.. Jenis aku jenama bukan ukuran janji selesa dan memudahkan kita.. Tp sekali sekala teringin jgk merasa.. Huuu.. 



Aku suka cara dia dibotolkan.. Sgt unik! Hasilnya pon super hebat!! Mmg tak rugi aku rembat brg ni.. Hee sory mak.. Takpe la mak kan..  ank perempuan kan dua org je.. Apa ada hal..








Dengan hanya satu sapuan sahaja.. ! Bulu mata kau bak mata unta gitu.. Sgt puas hati.. Dan y plg best aku try tenyek2 kt mata pon tak comot.. Waah! Hahahahhaaa.. 












Tgk ada sedikit perbezaan dr mata kanan dan mata kiri kan.. Bulu mata kiri mengunakan mega effcet mascara dan bulu mata kanan mascara loreal.. ! Terbaik! Ringan serta dengan satu sapuan sahaja mata kau autometik lentik dan panjang.. Hahaaa... sapa kata barang murah tak hebat? Aku dah bukti kan dan aku dah jatuh cinta dengannya :) heee.. 





No comments :

Post a Comment